Yamaha

jag ska börja med och förklara varför jag inte kunde sova igår. jag hade en mardröm. det var så att jag var på en båt.och sen så föll det en byrå över mig. och jag kunde inte komma loss. fast det var ingen stor byrå, as konstigt, aja sen kom det vatten och alla vägrade hjälpa mig. as hemskt. nu har jag fått höra varför jag drömde detta. emma hade legat med benet på min rygg, hah

aja, då emma vaknade så höll victor på att installera photoshop på datorn. roligt har vi haft där, en sebra är inte en häst, trallalallala

sen skulle vi till franssons och hämta en mutter, när vi skulle hem så tyckte emma att jag skulle prova köra oscars yamaha dt. och efter ganska mycket övertalning så gick jag med på det. SÅ NU KAN JAG KÖRA, DENNI!!!!!!!!!
får inte kärringstopp eller nått, helt stolt

sen drog vi hem till mig och gjorde soppa och vitlöksbröd, mumma.
blev lite stressigt innan vi skulle till överboda och åka till stan, så vitlöksbrödet fick följa med i väskan :S

sen i stan så drog vi till ön, sjukt roligt att träffa folket, dricka lite och bara mysa. sen cykla till mias och åka med tobbes pappa tillbaka till överboda. najsnajs, skämma ut sig hann vi nog också göra i bilen, men alla skrattade och tyckte det var roligt så jag tar det inte så hårt

idag har vi vart hemma hos mig och smörjt selen tvättat vagnen och tagit bilder, ätit smet har vi också hunnit

nu håller jag på och försöka lära mig tvätta, måste packa hela dagen imorgon så blööööh inget roligt alls

kom ihåg att hälsa på mig hela tiden, puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0