teori om framtida män

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
nja aaså han är rätt dryg han med. jag vill ha in en ny man

caroline säger:
haha, vi får fara till hössjö logen och
ragga upp nån gamgubbe med en massa peninga

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
haha lätt jag taggareee

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
vi lär ju slippa ha sex med honom också,

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
om vi tyar en tillräckligt gammal

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
tar*

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
fast det här myset på kvällarna lär ju inte kännas lika taggat

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
kanske

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
men vad vet jag

Jag kan inte klara mig en sekund utan dig! säger:
jag har aldrig vart tillsammans med en åldring

caroline säger:
haha inte jag heller, men samtidigt eftersom dom är så gamla
så lär dom vara så trötta att dom inte orkar mysa?
så vi behöver typ bara le, va glada, laga mat,
åsså ba dör våra män åsså blir vi rich bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0