smutsiga södern

sitter och lyssnar på smutisga södern, vill gärna skriva smutsika södern istället, ligger bättre med fingrarna

aja, jag vill känna din pussy heter låten som jag lyssna på om någon är intresserad. däremot får den mig att tänka på en sak, som inte alls är lika bra. hatar E (fortfarande, går inte över)

om ni undrar varför jag lyssnar på den här låten är det för min kärlek är med och sjunger, KAGGEN<33
ska lägga in den här så ni får lyssna, sen en annan låt som är bara kaggenboyyiyiyiyi :]

iallafall, (jag skriver det så även om det inte sitter ihop, ja) nu är emma på väg hit, hon skulle bara förbi och prata med en person innan, kvällen blir nog lugn.


vi ska väl grilla lite dricka lite och bara som oskar säger,
supa slåss och knulla, hel lungt alltså

malin ska vara med för en gång skull, dyng najs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0