nu är det bara jag och peter

jag har suttit uppe hela natten med peter och tänkt, planerat osv

tur att jag har honom, han ska flytta med mig, fast lite sådär i smyg.,
han är underbar faktiskt. han ska vara med i tidningen btw, och kommer sitta uppe en bild på honom på travet, det är ganska mycket status.

snart åker mamma på jobbet, och då ska jag börja packa, orkar inte vara nere då hon är där. as jobbigt.

JAG KOMMER FUCKA DIG DUKTIGT!

klockan halv 10 ikväll kommer jag inte bo här längre känns overkligt, jag ska nog ta cykeln och titta på allt en sista gång :)

puss och ni vet vad ni ska göra....









säger det om ni skulle glömma vad.... HÄLSA PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0