make up your mind

oh baby baby please
wont you leave me all alone now honey
here's my one last kiss
if you can't make up your mind now it's good bye

sjukt trött jag blir på alla spel. varför kan man inte bara vara raka med varandra? allt skulle gå så fruktansvärt lätt då.
nu på senaste tiden har det vart för mycket av dom här spelen, börjar ärligt talat bli trött nå djevulskt på det.

har så många exempel att det skulle ta en dag. nu i veckan tillexempel.
caroline och vi dom kalla honom X och XX

X satsade jävel fast han visste att caroline hade XX, nu vet caroline inte hur hon ska göra eftersom hon inte vet om X var serriös, och man kan inte direkt fråga rätt ut om han var det. och hon kan inte heller fråga XX om han var det. och dom kan inte heller visa efteråt om dom var det. men med min lilla teori så hade det här inte vart ett problem.

jag antar att ingen förstår ett piss om vad jag har skrivit. sen finns det en till grej som visar ännu bättre men dom jag tyvärr inte kan skriva på bloggen eftersom jag inte har en aning om vilka som läser den.

jag har vart i innebonde i carolines husvagn nu i veckan det har vart sjukt trevligt, helnöjd :)
jag älskar hennes familj. (och gästerna)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, X & XX?!

jag fattar iiingenting!

2008-08-01 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0