hej hej hallå dagboken

jag vill tala om att detta blir inte ett bertinspererat inlägg.


jajust, igår på dagen hade jag tänkt att städa mitt rum så det skulle vara klart inför flytten på söndag men ikket, datorn kom ivägen. sen kom emma ivägen också, fast det var ju ganska mycket värdare än att städa rummet. däremot den där jävla datorn, hmm

aja vi gjorde middag och bytte om fixa å greja. sen åkte vi till hössjö plocka upp malin, fast det vart istället hon som plocka upp oss, vi var väl inte sådär supersnabba, glömde grejer osv.
sen körde vi till överboda, rullade ner för backen, as oväntat

när vi kom till vicke så paintade dom fina bilder på en person. hah
sen drog vi in till stan efter mycket "planerande"
jag körde tommys moppe, wiiie, as läskigt

vi drog till andreas och chila dawg och typ kolla på charlie the unicorn, as roligt för övrigt. sen drog lillgumman hem, sad sad

vi var hungriga så max blev nästa
andreas skämdes sönder för han var tvungen att bära hjälmen menmen
sen träffade vi david och viktor, som var ute och nattvandrade som vanligt
dom hade gått från ersboda till stan, helt ovärt

andreas ligg förra helgen var också med så vi fick garva sönder efteråt.

sen drog vi iaf till östteg och träffa simon, sen tänkte vi sova hos andreas, men då vi kom dit ångrade vi oss. så vi satte oss tappert på mopederna och körde hem till överboda. vi var väl isäng runt halv sex. och jag är redan vaken,
jag har emma att tacka för det, sörungen är ju kokvarm sen ligger hon as nära och trycker ut en i kanten, hah

nä nu ska jag försöka sova lite igen, om jag inte hittar något annat roligt att göra.

pussssssssssssssssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0