en dag som idag teep, en gädda eller två?

nu har vi snart luuuunch, jagtaggare är hungrig som en varg

idag har vi vart ute och kollat på blommor och blad, det var ju lite msygoväntat, kan ni se er mig stå där med gummistövlarna? det kna inte jag så jag tog inga gummistövlar

aja, ikväll ska sötungen komma och sova över hos mig, jag taggareeee :]

men innan det ska jag följa med mamma och annie och hälsa på farmor och sen ska vi handla lite food har jag bestämt, lyxfrukost imorgon, jag taggare :)

nu är man mest bara less, slutar om 10 min... long time no seeeeee

fast vi har teep tiotusen lektioner efetr lunch så det känns lite otaggat

tommy har en flickvän nanannanannanaaaa naaaa :]

nåååhwww skolan äger, grillning igår var underbart, - den läskiga fyllekärringen

Kommentarer
Postat av: Caroline

naw, jag vill sova över meeeera, massa meeeera :]

2008-08-27 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0