99 red ballons



tack victor för låten, den äger nått se djevuuulskt

idag är en sån där dag som jag kommer göra absoulut ingenting, känns rätt najs. ska höra med oskar om han pallar komma och hälsa på mig. och jag har gått reda på (genom att snoka igenom malins blogg) att hon kommer hit idag, asså inte till mig utan till boushen. så jag hoppas att hon ringer mig illa kvickt!

jag har inte sovit ett skit inatt, bara legat och tyckt synd om mig själv. så nu kna jag knappt hålla ögonen öppna. jag tror jag ska ta en smoke och sedan gå isäng, så vi hörs senare, om jag vaknar

pusspuss, LYSSNA PÅ LÅTEN, JAG BLIR FAN BESVIKEN ANNARS
jag känne rigen den från något också, kan inte komma på vartifrån. hmm hjälp mig

Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon, vad ska du göra i dag?

2008-08-12 @ 09:45:57
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: M A D D E [Se mina Modellbilder]

Hej! Nu har jag fotat min första modell! Vore underbart om du ville kolla in bilderna & säga vad du tycker om dem! Tack på förhand! / Fotograf Madde

2008-08-12 @ 09:51:40
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: Anonym

nååhh :] vilken underbart vacker låt! hihihi

2008-08-12 @ 12:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0