vårkänslor

sjukt skönt livet känns nu, sommarlov om ca 2 veckor och alla är bara för gulliga!

igår var jag hos farmor med mamma, fick ett par sockar med arga katter på. as söta
sen verkar det som om farmor har träffat en kille, han kommer tydligen från yttersjö och sjunger, han heter david. hoppas han inte har orena tankar om min lilla farmor.. inget jag hade tolererat.

idag ska vi fota mest, blir att sitta ute för som som inte fotar, inget mig emot.

sen nu ska jag iväg och köpa solglasögon på åhlens, as fina tycker jag :) iallafall till det priset. så jag är helnöjd

efter skolan ska sötemil komma hem till mig och hans ska laga mat till mig. hoppas han vet hur man gör. det vet då inte jag. se bara hur det gick i helgen då vi vart hungriga. men jag skyller allt på henke

nu hade jag cokså tänkt fixa om min blogg, känns lite oseriöst för tillfället, hade tänkt något med tidningspapper, asså ni kommer fatta hur snyggt det blir om jag nu gör det vill säga :)

sen fotade vi studio igår, resultat går att diskutera. men emma var då fin som vanligt! PUSS

och sen får jag inte glömma horfittan janina. kan hon inte bara DÖÖÖÖ. sluta följa efter oss fjortisjävel, läs på carros blogg, det säger allt vad jag tänker!


kortfattat, jag älskar emma larsson

Kommentarer
Postat av: emma

mnaw :]
älskar dig med!

2008-04-24 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0