idag i skolan

emmas sol som hon jobbar med är helt fukked up, den åker som kring som en vildman.
den är tydligen inte rak heller, inte för att jag förstår hur en sol kan vara ark men jag fårstår inte så mkt överhuvudtaget.

jag blir så fruktansvärt less på den här dagen ingenting blir någonsin som man har tänkt sig. men om turen finns med mig så kanske den här dagen rättar till sig lite senare. solen skiner och det känns att det börjar bli vår.

sommarlovet börjar om ca 3 veckoroch jag har inget sommarjobb eller något liknande. det känns väldigt ostabilt eftersom jag inte får några som helst pengar i sommar.

vi ska gå promenad idag, jag känner mig faktiskt en aning taggad, tror jag
det kan ju vara något annat också, en släng av taggsjuka eller någonting.



bilderna här är från vad som hände i nyland i söndags, kellys stall brann ner. helt sjkt overkliget känns det. sussie och thomas flyger till spanien imorgon på semester så jag ska hjälpa kelly med hästarna så det blir lite mindre jobbigt för dom. hoppas verkligen allt ordnar sig för dom

puss på emil !!

Kommentarer
Postat av: malin

MEN SHIEEET!!!! vad hände med stallet?

2008-04-16 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0