man ska aldrig tro

ahha, jag börjar låta som dileva

menmen,

jag vill ha helggggg det kommer lbi underbart om vi kan vara där.. :)



och nu har jag suttit och grubblat på skolan mycket och kommit fram till att lilja suger så jävla hårt att det gör ont.
jag saknar också 9c så det gör ont

9c jag vill ha tillbaka er
rasmus (ralle, rasse, gabbe) apberget, ralle_91 - hans alla uttalanden och humorn!
anton (angun) apberget, asdfg - hans dryghet helt underbar.. då han låg i korridoren :]
erik w (wikner) apberget, wikner - hela han, underbart
erik s (siggen, same) apberget, siggen - hans dampanfall och samesläkte
alexander g (grahn) apberget, grahn3n - han var värsta fashion, diva! söt
simon (zorko) apberget, zorko - retade alltid upp siggen och snuskade sig
hanna w apberget, haannaa ..... saknar faktiskt inte särskilt mycket
emma e apberget, emma555
cassandra (cassan) apberget, cassandra2. när hon och jag slogs i korridoren
charlotta (challan) apberget, challan14
emma l, jag älskar denna flicka
hanna f (finns för många namn, sjukt :]) apberget, haannna - underbar flicka :]
matilda (mattie) apberget, mteens - sjukt skön tjej
ida .... apberget, videkisse - skön tjej assååee
malin ... apberget, malinn_ en av dom vackraste
johan (bagarn) apberget, b3ergius - skön kille, swartscof
william (wille) apberget, wiile - dyssepojken :]
sonny ... apberget, klamydia - skönaste suparpöjken
sergei (sigge) apberget, smertanos - skrattet och morotskaka
jesper (jeppe, öka) apberget, öka - äh jag tar en rökpaus
hampus ....................................... HAHAH HAN ÄR BAH FÖR KUL

                

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, inget illa menat mot grahn nu men han är sjukt kort ju! såg det nu.

2007-11-07 @ 20:55:48
URL: http://holdmelikeyouheldontolife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0