inget ligger kvar

satan jag har tappat bort ett helt ciggpaket, nästan iaf känns så måste jag säga, fan.

gårdagen var full av överaskningar måste jag säga, herregud 

malin kom inte, sad
hanna kom inte sad
carro kom inte, sad
oskar kom, vet inte vad jag ska säg
malin och albin skulle hämta emilia och kom aldrig tillbaka
björn och kalle slogs
björn fick tummen ur led, akuten here he comes
kalle fick tummen ur led, akuten here he comes?

nu är ju bara fråga hur det gick för kalle? åkte han någonsin till akuten eller gjorde han som han hade tänkt? alltså att bryta till den själv hemma? björn trodde inte att kalle skulle klara det eftersom det gjorde något jävulskt on t för honom även fats han hade både fått morfin och lustgas. måste se till att få reda på hur det gick för pojkstackarn

- ingen säger nått till min farsa, jag får väl bryta till den själv. och om det gör för ont sen så får jag ta akuten då!

och jag föll och gjorde illa mig i knäna, satan asså men det var lungt värt det! HAHHAA, matilda tur att jag hade dig


     
   

Kommentarer
Postat av: caroline

nej men stackarn!
vad tusan höll ni på med?! ;O

2007-11-11 @ 14:05:51
URL: http://holdmelikeyouheldontolife.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0