IMM

jag triiiivs så jävla bra!

livet leker och idag slutar vi halv 12 som alla andra fredagar!

idag ska vi gå igenom mer photoshop, jag och emma är redigt high tec nu ska ni veta!

jag och kelly har ätit toast och chillat vid datorn hela morgon det gillar vi och emma lovely girl ska vänta med mig tills bussen kommer vilket kanske blir kul :)

igår fick man träffa hännie bananie! helt underbart!
emma är faktiskt väldigt jävulsk om jag får säga det själv, hon skulle berätta en jäculsk grej igår sen kom det fram 2 random killar och skullle fråga om jag hade cigg eller nått.
men grejen med det hela var att dom stog och puttade i mig och emma ett bra tag innan vi ens märkte att dom vad där eftersom hon skulle beräta det såkallade jävulska herregud vad pinsamt! HAHAHHAAHHAH


CARRO VAD SKA VI GÖRA MED HELGEN? EMMA DU Å!


HAHAH, vår lärare är bäst

- men varför får vi inte sitta på youtube?
- men vi har ju inte börjat
- nää men du sa ju inget
- jo men vi börjar alltid 9, samma sak som om jag skulle fassna i trappen ändå inget youtube efter 9. ÄGD
- men
- din mama

HAHAHHAHAHHAHAHHAHA ÄLSKAR IMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0