hej hej monica

långledigtttt ;)

fredag på staden med emma å abbeeeee, snoppkontor :]
sen på kvällen hemme hos mättie och blondera håre, fixa kellans frilla + makeup
myys sen dra till ug i go bilen å lyssna på go skivan :) sen på ug vare väl inte sådär överkul menmen,

lördag blev det å slita, nämen det var faktiskt kul, upp på nolia med mättie och jess :)
skavsår förekomm och sen blev det kladdkaka och sitta och kolla på LALLAS blev ju serri beroende :]

på kväll vare bara å mys me go mamma

idag har jag inte gjort nått alls, skööönt men sen ska jag vara med mät igen, trevligt trevligt
imorgon blir det city med emme, måste få reda på allt som händer, på typ 1 dag har det hänt typ 1000000000000000000000000 saker i den kvinnans liv, loveit :]

caroline är mitt gull! pusssssssss
nu ska jag ut å promenera med ett till gull, Quinniee är bah för söt :] bilder kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0