20 novemeber 20 07

nu är det bah å börja gööra sej klar å träffa gangeeeeeeet :]

tänk att jag har dom finaste vänner som finns

igår satt jag och mättie och kollade andra avenyn fast jag var typ helt inne i skolkatalogen så jag vet typ inte vad som hände, menmen... jag tror en tjjej var gravid, aja
sen kollade vi på det där hundprogrammet och det var rätt coolt :)

sen vare bah å gå hem och kolla lite mer teve innan man ksulle sova. och fittväckarklockan är helt cepe, den har typ ställt om sig så den tror att klockan är 10 hela tiden, den har serriöst ring typ hundra gånger, huvva

nu snackar jag med wictor :) är lite kul faktiskt, ohhh the hunk is here :]

nu till alla kära vänner... HOUSTON WE HAVE A PROBLEM

MIN MAMMA SKA INTE BORT FÖRRENS NÄSTA VECKA! :O
smått ägd, JA


Kommentarer
Postat av: ämmich

naee, fan va ägd.
men vi taggar ändåå!

2007-11-20 @ 11:52:54
Postat av: Caroline

men vi kan väll göra det ändå? ;O

2007-11-20 @ 12:32:25
URL: http://holdmelikeyouheldontolife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0