bubbly

jag är pepp på julafton :]
älska


snart ska jag ta mig en tur till matilda och prata lite strunt innan jag tar och städar det sista med rummet (tidningslådor i massor)
sen ska jag bara chillla med veronica mars innan mamma kommer hem, matilda kankde kommer hit så tar vi och myser lite cigg på altanen,

jag känner att livet äger, och oscar skulle ju kankse kirra klippan då han kom hem så det blir ju najs om nyår blir som klart.

och gissa vem som ska dricka på nyår? läderlappen,
en mycket säker källa sa det till mig, en hel wiskyflaska (snylta?)

vilka är det som ska dit egentligen? robin svek eller?

aja, citat från igår,

- kan inte filmen börja snart? jag fryser / matilda 16 snart 17 år


btw. jag fick ju träffa sötmalin igår, det var ju lite smygoväntat, eller inte

sen red jag ju ut med tina på långskritt till sörgården och hon är ju bara för söt asså :]
love that horsie
tinisch
emmisch

love you girls

hej nu kommer jag matilda :)


GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Emmisch

I love you honey!
tell me everything om nyår osv. kirra kirra allt!! :D
give me a call plix?

2007-12-23 @ 23:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0